2013年10月23日水曜日

First day of working at the Japanese Restaurant in Rockingham

新しい職場での仕事が始まりました!
徒歩5分強で着く勤務先への出発時間は9時半に設定しました。
940分よりも早く着いたら誰もいませんでした。
次からは始業20分前に出発しようと思います。
I've started working at the new place this morning!
I set myself leaving home at 9:30am to there which is a little over 5mins.
There were nobody when I arrive there a little earlier than 9:40am.
I will leave home 20mins before the work starts from the next time.
 


今は休憩中。
10時から14時の仕事を終え、賄までいただきました!
It is the break time from work now.
The finished work of 14:00 to 10:00, they searved me the cater lunch!
写真ブレてますね。。。残念!
This picture is blurred...sorry!


4時間はあっという間。
覚えることが沢山すぎて、メモも追いつきませんでした。。。
夜の営業がちょっと心配です。。。
「昼に伝えたはずなのに」と言われないように頑張ります。
4 hours of working past so fast for me!
I had to remember too many, and couldn't catch up on taking memo of which I need to remember...
I'm worried about evening a bit...
I'll try not to be said "we taught you this afternoon".


そういえば、今日、生まれて初めて太巻を巻きました。
お寿司の。
手巻き寿司は家でやったことがあったのだけど、
初めて巻くという自分にちょっと驚きました。
Come to think of it, I rolled the thick sushi-roll for the first time in my life.
I did have rolled the hand rolled-sushi at home though.
I was surprised a little to myself about it.

0 件のコメント:

コメントを投稿